نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

استقلال به بیانیه نویس نیاز ندارد | احضار، پایان حاشیه‌هاست؟

  • کد خبر: ۱۰۴۴۱۶
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
استقلال به بیانیه نویس نیاز ندارد | احضار، پایان حاشیه‌هاست؟
بیانیه نویسی‌های اخیر در باشگاه استقلال در حالی با دفاع از سوی برخی مسئولان این باشگاه همراه شده که حقیقتا نیازی به این فضا‌سازی‌ها نیست و استقلال در این برهه بیشتر نیاز به آرامش دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بیانیه‌های تند روز‌های اخیر مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال سرانجام باعث شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این شخص را فرا بخواند. گرچه از مدیرعامل باشگاه استقلال نیز خواسته شده در فدراسیون فوتبال حاضر شود و توضیحاتی ارائه کند، اما در متن این ماجرا نقش محمد نوری‌فر بسیار پررنگ است و به دلیل آنچه تشویش اذهان عمومی خوانده شده باید در کمیته اخلاق پاسخگو باشد.

اینکه احضار مدیررسانه‌ای استقلال که برای چندمین بار رخ داده تا چه اندازه در به تصویر کشیدن یک باشگاه پر تنش می‌تواند بار منفی به همراه داشته باشد به کنار؛ مسأله اصلی این است که مسئول رسانه‌ای باشگاه استقلال بدرستی نمی‌داند در چه برهه‌ای باید حالت تهاجمی به خود بگیرد و در چه زمانی باید با اتخاذ سیاست سکوت و دفاعی اهداف را پیش براند و با ری‌اکشن‌های نامناسب همواره دردسر‌های بزرگی را برای زیرمجموعه خود پدید می‌آورد.
بعد از تساوی استقلال مقابل پیکان فرهاد مجیدی صراحتاً اعلام کرد از نتیجه راضی است، چون تیمش توانسته بود در شرایطی که یک بازیکن کمتر از حریف داشت، از این بازی نیز به سلامت عبور کند و یک امتیاز دیگر به چنگ آورد. حس رضایتمندی سرمربی استقلال ایجاب می‌کرد که فضای باشگاه استقلال هرگز درگیر حواشی تازه نشود، اما سیاستگذاری نادرست مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال سبب شد در برهه‌ای که اساساً نیازی به واکنش‌هایی از این دست نبود، دوباره استقلال گرفتار برخی تنش‌ها شود و سرانجام نیز کمیته اخلاق اقدام به احضار مدیرعامل و مدیررسانه‌ای استقلال کند.
شاید اگر مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال تحلیل مناسبی از فضای موجود داشت هرگز نه به خود اجازه می‌داد وارد چنین بازی بد موقعی شود و نه اینکه بعد از بازی با پیکان سرمربی استقلال را مقابل دوربین باشگاه می‌نشاند تا دوباره حرف‌های نیشدار به زبان بیاورد.
استقلال اکنون تیم صدر جدول است. با شش امتیاز اختلاف و نیازی نیست که با این حربه کفه ترازو را به سمت این باشگاه سنگین کرد یا افسار فضای رسانه‌ای را در دست گرفت. آنچه استقلال را در این برهه حساس به اهداف خود می‌رساند حفظ آرامش است و نه چیز دیگری که امیدواریم مسئولان این باشگاه بخصوص در بخش رسانه‌ای متوجه این موضوع باشند و بی‌جهت تیم خود را به سمت پرتگاه نبرند و مقدمات را برای قهرمانی استقلال بعد از ۸ سال ناکامی فراهم کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->